Τηλεφωνικές παραγγελίες : +30 21 0609 0399

Καλαθι αγορων

Δεν υπάρχουν άλλα προϊόντα στο καλάθι σας

Καλαθι αγορων

Δεν υπάρχουν άλλα προϊόντα στο καλάθι σας

Για την έκδοση τιμολογίου βάσει ΠΟΛ 1150/ άρθρο 39Α θα πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία (αφορά : κινητά τηλέφωνα, laptop, tabletκαι παιχνιδομηχανές)

Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να επισυνάπτονται στην online παραγγελία  αλλιώς η παραγγελία θα ακυρώνετε 

1. Καταχωρείτε την παραγγελία σας online στο site μας, συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά πεδία, όμοια με αυτά του τιμολογίου. Επιλέγοντας «Επιθυμώ έκδοση τιμολογίου».

2. Αποστολή αντιγράφων της σελίδας του Taxisnet  της επιχείρησης με email στο info@mobicell.gr των εξής:

1.  Προσωπ. πληροφόρηση > Στοιχεία Μητρώου > Επιχείρησης , όπου φαίνεται το καθεστώς υπαγωγής ΦΠΑ της επιχείρησης και οι ΚΑΔ (κωδικοί αριθμοί δραστηριότητας).

2. Προσωπ. πληροφόρηση>Στοιχεία Μητρώου> Νομικού προσώπου, όπου φαίνεται ο Νόμιμος εκπρόσωπος (διαχειριστής της επιχείρησης) από το taxis με  ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρισης παραγγελίας  σε εμφανές σημείο.

3. Επικυρωμένο έγγραφο τραπέζης που αποδεικνύει ότι ο λογαριασμός είναι εταιρικός και ανήκει στο ίδιο ΑΦΜ και Tαυτότητα νόμιμου εκπροσώπου της εταιρίας.

4. ΦΕΚ ή ΓΕΜΗ και το Καταστατικό της εν λόγω επιχείρησης.

5. Αποστολή του καταθετηρίου όταν ολοκληρωθεί το έμβασμα από τον εταιρικό σας λογαριασμό.

6. 4) Τους απαραίτητους κωδικούς μιας χρήσης και στοιχεία εκπροσώπου για την καταχώρηση της συναλλαγής στη ΑΑΔΕ. ( Για πληροφορίες επικοινωνήστε με τον λογιστή που σας εξυπηρετεί )

Να δημιουργήσετε ένα ζεύγος ειδικών κωδικών πρόσβασης μέσω της εφαρμογής «Διαχείριση Ειδικών Κωδικών» στο Taxis.

Να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα της ΑΑΔΕ και να εγγραφείτε στην υπηρεσία με τους παραπάνω ειδικούς κωδικούς.

Να ορίσετε έναν τουλάχιστον εκπρόσωπο (υποχρεωτικό ακόμη και για αυτοαπασχολούμενους) και να δημιουργήσετε κωδικούς μιας χρήσης για τον εκπρόσωπο.

Στην συνέχεια το λογιστήριο της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους , για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν επισυναφθεί και ενημερώνεστε μέσω mail για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί.

Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΦΠΑ

Σε παραγγελία από επαγγελματία θα πρέπει αυτός να είναι ο τελικός αποδέκτης των προϊόντων. Απαιτείται, δηλαδή, να μην διαθέτει τα προϊόντα  ως μεταπωλητής - ενδιάμεσος  (έλεγχος ΚΑΔ) σε δευτερογενή αγορά καταναλωτών. Η εταιρία μας επειδή δεν είναι εφικτό να έχει μεγάλο απόθεμα προϊόντων, ως ηλεκτρονικό - διαδικτυακό κατάστημα, στηρίζει αποκλειστικά και μόνο τη λιανική και όχι τη χονδρική πώληση και δέχεται παραγγελίες μέσα σε ένα εύλογο χρονοδιάγραμμα από επαγγελματίες για ένα (1) τεμάχιο.

Βάση του άρθρου 39α, υπόχρεος για την καταβολή του φόρου είναι ο αγοραστής.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

H εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εφόσον δεν πληρούνται, εν μέρει ή και συνολικά, τα παραπάνω. Κανενός άλλου είδους συναλλαγή ή παραλαβή δεν καθίσταται αποδεκτή.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η απαλλαγή Φ.Π.Α. σύμφωνα με τους όρους συναλλαγών και με την παραγρ. 5 & 6 του άρθρου 39α, δεν είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία. Δεν αρκεί μόνο η αποστολή του Α.Φ.Μ., αλλά όλα τα έγγραφα που αναφέρονται, διαφορετικά θα τιμολογούνται κανονικά όλα τα εμπορεύματα με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις ή θα ακυρώνεται η παραγγελία.

ΔΕΝ απαλλάσσεστε του ΦΠΑ. Είστε υποχρεωμένοι να τον καταβάλετε εσείς!

Δεν γίνονται δεκτά τα αιτήματα ακύρωσης απόδειξης, μετά την παραλαβή του προϊόντος, με αντίστοιχη έκδοση τιμολογίου, γιατί αφενός για την εταιρία μας είναι μια χρονοβόρα διαδικασία με πολύ αρνητική εντύπωση στην ΔΟΥ να ακυρώνονται αποδείξεις εξωλογιστικά και αφετέρου αντιβαίνει στους όρους χρήσης του καταστήματός μας.

Για να έχουμε ευχαριστημένους και ικανοποιημένους καταναλωτές, πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να τους εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν καλύτερα όλους τους. Γιαυτό το λόγο και επειδή δεν είναι εφικτό να έχουμε μεγάλο απόθεμα προϊόντων, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεχόμαστε παραγγελίες για ένα (1) τεμάχιο.

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier και να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.

Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας